·
Ford onthult banner van 5265 m2 van de nieuwe EcoSport op
het markante Espana Building in Madrid
·
Ford verbreekt hiermee het GUINESS WORLD RECORD
·
Reclamebord na februari gedoneerd aan Apascovi
Foundation, een uitzendbureau voor mensen met een handicap
Ford is nu de officiële GUINNESS WORLD RECORDS-titelhouder voor het
Grootste billboard ter wereld, na het onthullen van een reclamebord van 5265 m2
(het equivalent van 20 tennisbanen) voor de nieuwe Ford EcoSport op het
markante Espana Building in het centrum van Madrid.
Een jurylid van GUINNESS WORLD RECORDS heeft de
installatie van 2000 kg geïnspecteerd en vastgesteld dat de officiële GUINNESS
WORLD RECORDS-poging voor Grootste billboard is geslaagd en het vorige record,
gevestigd in Dhahran in Saoedi-Arabië, met 241,93 m2 heeft verbroken.
“Elena Burguete, marketingdirecteur
van Ford Spain: “Fords boodschap is ‘Go Further’, en dat is precies wat we voor
ogen hadden met onze campagne voor de nieuwe EcoSport. Het is een prachtige
manier om de boodschap ‘Life is out there, are you?’ uit te dragen aan zoveel
mogelijk mensen, in hartje Madrid.”
Het billboard blijft op zijn
plek tot eind februari. Daarna wordt het gedoneerd aan de Apascovi Foundation,
een uitzendbureau voor mensen met een handicap, waar alle gebruikte materialen
worden hergebruikt.
De stijlvolle nieuwe Ford
EcoSport, ontworpen voor het leven in en buiten de stad, is nu in heel Europa
te koop en wordt voor het eerst aangeboden als een sportieve, op Ford Performance
geïnspireerde ST-Line. Technologieën voor bestuurdersassistentie, waaronder
SYNC 3-connectiviteit BLIS en een achteruitkijkcamera zijn beschikbaar op de
EcoSport.
Over Guinness World Records
GUINNESS WORLD RECORDS (GWR) is
de autoriteit op het gebied van wereldrecords. Het iconische boek Guinness
World Records werd voor het eerst gepubliceerd in 1955 en wordt jaarlijks
uitgebracht. Inmiddels zijn er ongeveer 136 miljoen exemplaren van verkocht in
20 talen in meer dan 100 landen. Daarnaast zijn er van Guinness World Records
Gamer's Edition (voor het eerst uitgegeven in 2007) meer dan 4 miljoen
exemplaren verkocht.
Het internationale tv-programma
Guinness World Records bereikt jaarlijks 750 miljoen kijkers, en meer dan 2
miljoen mensen volgen het YouTube-kanaal van GWR dat meer dan 300 miljoen views
per jaar heeft. De website van GWR ontvangt jaarlijks 18 miljoen bezoekers en
heeft rond de 10 miljoen volgers op Facebook.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten